mercredi 2 novembre 2011

Mes coups de coeur à la Brussels Tattoo Convention

Salut à tous!
Je vous ai parlé la semaine passé de la dernière convention tattoo de Bruxelles qui ne m'avait guère emballé. Néanmoins, j'ai pu croiser quelques artistes-tatoueurs tel que les Migoii (voir article de l'année passée sur eux), la douce et colorée Morgane de Sour & Sweet Tattoo pour ne retenir qu'eux.
Mais mes deux gros coups de coeur ont finalement été à ces tatoueurs-illustrateurs qui tatouent leur imaginaire par des dessins impressionnants. Les photos juste en dessous ! =)


Migoii Tattoo
Migoii Tatoo
Sour & Sweet Tattoo
Sour & Sweet Tattoo
Rockabilly Tattoo
Impressionnant Tatouage Rockabilly
Crispy Tattoo
Illustrations de Crispy Tattoo
Poison Tattoo
Illustrations de Poison Tattoo


Hello guys!
I talked last week about my visit to the last Brussels Tattoo Convention that I really not appreciate...
But I have to write now on the tattoo artists with a huge talent that I met there. 
As met last year, the guys from Migoii was still there as well as the sour & sweet Morgane from the same name tattoo room.
But I've really been charmed by the illustration of these tattooists came from London and France, the Crispy Tattoo and the Poison Tattoo. Have a look on the pictures above.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire